Sări la conţinut

Link Academy ţeapă sau nu – părerea mea

mai 25, 2012

Suntpepunctul de a promova jumătate dintre cursurile pe care le frecventez la Link Academy şiprinurmare cred că este momentul perfect pentru o mică retrospectivă pentru a descrieîntreaga mea experienţăşipentru a văspune care estepărerea mea despreaceastă academie.

Am începutcursurile la Link Academy înnoiembrieanul trecut. Mai întâi trebuie să spun că aveam impresia că e mult de învăţat. Am citit forumuri, am căutat sfaturi şi experienţe ale altor persoane. Au un website destul de drăguţ însă precum ştiţi experienţa directă este mai importantă şi m-am bucurat când am găsit câteva mărturii reale.

La început aveam îndoieli înlegătură cu Link academy deoarece am citit pe câteva forumuri câteva speculaţii că ar fi o ţeapă. Am realizatîncele din urmă că persoanele care au scris acele forumuri spuneau numai lucruri fără sens, minciuni stupide şi jalnice. Nu au fostînscrişi la Link academy, nu au frecventat niciodată cursurile şi nu au interacţionat niciodată direct. Nu au avut nicio experienţălegată de academie.

link academy pareri teapa

Link Academyeste o ţeapă? Înniciuncaz! Cunoştinţele pe care le-am învăţat până acum merită banii pe care i-am plătit când m-am înscris. Am învăţat lucruri practice, am primit întotdeauna teme şi proiecte care m-au ajutat să rezolv probleme şi situaţii reale. În cele din urmă mi-am dovedit cunoştinţele prin mai multe lucrări liber profesioniste prin care am câştigat sume considerabile de bani. Un alt punct forte estefaptulcăLink Academy este o şcoală certificată de Cambridge şi cred că diploma Cambridge este o dovadă în plus a calităţii acestei academii.

Înconcluzie, dupăun an de cursuri pot spune că acesta este cel mai bun mod de a învăţa PHP, programare şi de a aduna experienţa foarte importantă necesară pentru munca practică. Am ales platforma de învăţare on-line, aşa-numită de la distanţă şi sunt foarte satisfăcut de procesul general de învăţare. Urmez cursurile on-line. La început ritmul era cam lent dar după câteva săptămâni au început treptat cursurile pentru avansaţi. Trebuie să studiez foarte mult şi să ţin pasul cu conţinutul şi temele date. Primele teme au fost uşoare, însă acum ni se dau teme şi proiecte din ce în ce mai avansate şi dificile. Singurul dezavantaj al învăţământului on-line este faptul că nu te poţi întâlni şi discuta cu ceilalţi colegi. Însă, pe de altă parte ai mai mult timp pentru proiecte pe cont propriu şi am început să folosesc banii câştigaţi pentru a-mi plăti taxa de şcolarizare :)

Cel mai mult îmi place că nu primim note – metoda pe care o folosesc indică simplu „test promovat” sau„test picat”. Am promovat 6 examene până acum, nu au fost atât de grele, însă trebuie să învăţ foarte mult. Profesorii nu pierd foarte mult timp cu teorie plictisitoare, practica este mai importantă pentru ei. Apropo, toată perioada de şcolarizare durează un an, în mod asemănător cu universităţile (ca un fel de colegiu). Specializarea mea include un număr total de 14 examene + proiectele finale.

Când voi absolvi voi depune cerere pentru examenul pentru obţinerea certificatului Zend. Prietenul meu Marius mi-a spus că a primit un proiect imediat după ce a obţinut certificatul Zend. Dupăcâte am văzut, toateformularelepentru joburi pe care le-am văzut în ultimul timp sugerează că certificatele recunoscute sunt de preferat. Multe persoane cu care discut on-line pentru consultanţă mi-au scris că angajatorii români au încredere în certificatele internaţionale din industria IT. De asemenea, îmi doresc să învăţ din ce în ce mai multe. Plănuiesc să mă înscriu la cursuri de dezvoltareJAVAdeoareceaşvrea să acord mai multă atenţie programării Android. Vreţi să ştiţi dacă vă recomand să văînscrieţi la Link Academy? Dacă vreţi să faceţi practică, să obţineţi experienţa necesară pentru câmpul muncii şi vă doriţi să învăţaţi tehnologiii moderne prin care să faceţi bani – răspunsul este clar. Nu mai staţi pe gânduri. Alternativa este să mergeţi la o Universitate de stat şi să vă mai pierdeţi câţiva ani din viaţă.

Puteţi să-mi puneţi ce întrebări vreţi înlegătură cu Link Academy şi PHP.

From → PHP, Programare

9 comentarii
  1. catalin permalink

    salut.astazi am vorbit si eu cu unul dintre consulatantii Link Academy in vederea inscrierii la cursurile lor , tot on-line.parerea ta mi-a dat curaj , eram sceptic in privinta lor , tot ca si tine am citit si eu comment-urile celor care spuneau ca ar fi teapa . Multumesc.Bafta

  2. ce teapa monumentala, spamezi reddit cu un post pe blog la propriul site incercand sa pacalesti fraieri

  3. adin permalink

    “Teapa sau nu ?
    Aceasta-i intrebarea ?”

    …nu sunt critic literar, nu sunt nici organ de cercetare penala sa dau un raspuns profesionist daca este teapa sau nu, doar imi voi exprima parerea personala despre tema aceasta in continuare.
    Ca si autorul main-article sunt inscris la IT Academy din noiembrie 2011 dar la alta sectiune. La fel, la inceput m-am inscris cu incredere, fara sa ma indoiesc o secunda ca poate fi teapa. In ziua in care am semnat contractul, dupa semnarea acestuia, am citit pe net cateva articole denigratoare la adresa ITAcademy si m-am ingrijorat.
    Am venit in Bucuresti ( se subantalege ca sunt taran), la sediul din Brezoianu si dupa o discutie aici m-am linistit intr-un fel. Nu sunt lipsit de experienta, sunt programator de 20 ani, 20 de ani de cand furnizez solutii software pentru multe companii, solutii bazate pe diferite platforme. Simtind ca instrumentele mele de lucru “s-au tocit, au ruginit” (VB 6, Foxpro, Access sunt de multa vreme batrane), m-am hotarat sa ma upgradez la noile tehnologii. Acesta a fost motivul pt carea m-am inscris.
    Teapa sau nu, pot spune ca pentru mine a facut toti banii, mi-am reorganizat timpul, am redescoperit emotiile examenelor din timpul facultatii si …mai important…am acumulat cunostinte bine structurate care mi-au deschis noi perspective. Nu ma pot lauda ca deja am facut bani cu acestea dar sunt convins ca ma vor ajuta in viitor.
    Sigur, ca orice sistem, totul este perfectionabil. Sunt lacune atat in suportul de curs (traduceri inexistente sau incorecte, formatari de documente) cat si in faptul ca platforma mai “scartie” ca debit de informatie in orele de varf, chestionarele sunt cateodata incomplete sau gresit evaluate. Peste toate astea am trecut, trebuie doar sa ceri ce este al tau si oamenii din spatele “Distance Learning System” reactioneaza de fiecare data fara greseala…eu asta cred ca este mai important pentru oricare consumator de servicii.
    Sincer, din punct de vedere al suportului de curs , acesta este mai practic decat ceea ce am invatat in facultate.

    Sfatul meu – daca puteti investiti in educatia voastra fara ezitare iar ITAcademy cred ca merita !

    Pentru cei ce incercati sa ajungeti in IT: succes !
    Pentru ITA : tineti-o tot asa !

  4. Alexandru permalink

    Salut, dupa ce am citit comentariile de mai sus as avea totusi o intrebare : Cum se desfoara cursurile online?! Sunt foarte curios. Nu imi vine sa cred Link Academy partener cu ” Unversity of Cambridge” chiar exista posibilitatea sa gasesti un loc stabil de munca?!
    Multumesc anticipat . astept un raspuns

  5. Ciprian permalink

    Eu n-am inteles un lucru. Link Academy este un fel de post-liceala? Ma pot inscrie in caz ca nu am diploma de BAC? Multumesc.

  6. multa sanatate
    as dori un sfat,sunt o pers,cu nand,in scaun rulant.nam experinta in minuirea calculat,,
    am,terminat liceul in constructii,as dori ,sa lucrez acasa,
    intreb,pe cei,sint in tema cu activitatea de pregatire pe care o ofera,LINK,ACADEMY
    sunt 5 departamente,inscrierea se face doar pt,unul
    cunostintele;si pregatirea care o primesti,pot sa ma ajute sa incep o activitate?
    ROG .pe cei cu experienta.care departament,mi s-ar potrivi
    VA MULTUMESC…… astept un raspuns
    email. vivalordtudor@yahoo.com

  7. GbRlEuEeN (GABI) permalink

    La sfarsit primesti o diploma pentru un an sau pentru restul vietii ? poate inlocui o diploma de inginer it de la facultate politehnica( departamentu calculatoare)? Sunt student la poli si mi se pare ca pierd o groaza de ore aiurea cu profi care citesc de pe pdf. si fac materii care nu au nici o legatura cu ce cred eu ca mi-ar trebui ( si la sf ies ca beginer in it si fara experienta … intrebarea mai exacta ar fi: sa renunt la poli(care imi ocupa in medie cam 6 ore pe zi doar pt cursuri stupide) ca sa muncesc si sa ma inscriu la ei ?
    Multumesc :D

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

