Skip to content

Facebook vs G+

Februarie 17, 2012

Am cont de Facebook de ceva timp. Însă, ca fiecare aşa numit explorator, am aşteptat cu nerăbdare să intru în reţeaua socială Google +. Am folosit amândouă reţelele zilnic şi am hotărât să fac o mică comparaţie între aceşti doi giganţi.

Google+

Plusuri: mai uşor de folosit decât facebook, un aspect mai curat
Minusuri: nu este folosit de la fel de multe persoane, mai multe informaţii despre show-uri pe facebook, devine înspăimântător

Facebook

Plusuri: multe actualizări de status ale spectacolelor care îmi plac, toată lumea îl foloseşte
Minusuri: draconic – îmi cere numărul de telefon


În general îmi place aspectul şi modul de utilizare al google, însă îi lipsesc opţiunile de divertisment pe care le pune facebook la dispoziţie. De asemenea încep să-mi fac griji în legătură cu comportamentul google în ultima vreme.  Deşi amândoi sunt nemernici, facebook şi-a impus schimbarea la cronografie şi google şi-a introdus noua politică „dacă nu-ţi place nu folosi“. Prin urmare e remiză.

Facebook este greu de utilizat deoarece sunt paranoic şi nu vreau să îmi dau numărul de telefon. Nici nu mă lasă să „plac“ o pagină fără o verificare. Poate asta va trece, însă lui google nici măcar nu-i pasă ce-mi place şi ce nu, mă lasă să fac ce vreau eu.  Probabil că aş renunţa la facebook de tot dacă aş fi avut mai multe opţiuni de divertisment pe google. Multe dintre show-urile mele preferate au pagini însă nu au actualizări. Cred că se va mişca încetul cu încetul. Între timp cred că le voi utiliza pe amândouă….

În ceea ce priveşte twitter, cred că nu sunt destul de isteţ să fac micro-blogging.  Poate e nevoie de antrenament.

From → Programare

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

